![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
Visa resultat för omröstning: Tycker du att klippa hack är jobbigt,tidsödande? | |||
Ja det är alltid jobbigt och tråkigt men det får väl gå |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 5.00% |
Ja om det är mycket klippande på samma projekt |
3 | 15.00% |
Ja jag önskar det fanns ett annat sätt att göra det på |
2 | 10.00% |
Nej jag tycker inte alls att det är något som påverkar alls |
14 | 70.00% |
Flervalsomröstning. Antal röster: 20. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citat:
Men om det fanns ett verktyg eller något skulle man hellre ha någon sån för att underlätta detta moment? Som man kanske förstår så vill jag gärna veta om det är någon mer som skulle vilja ha något sådant. Håller på med en fundering kring det och håller på med ta fram något som kan fungera i de här situationerna för att underlätta. ville veta vad de som kan sådant här tycker. Ifall det fanns ett verktyg som kunde det, skulle man vilja ha det? det är ju klokt att få en åsikt från er här som ju håller på med att sy! för mig är detta en moment som jag skulle vilja göra snabbare. hej hopp ha en trevlig dag! NU ska jag gå och klippa hack!! blä |
|
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:44.