![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
Visa resultat för omröstning: Tycker du att klippa hack är jobbigt,tidsödande? | |||
Ja det är alltid jobbigt och tråkigt men det får väl gå |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 5.00% |
Ja om det är mycket klippande på samma projekt |
3 | 15.00% |
Ja jag önskar det fanns ett annat sätt att göra det på |
2 | 10.00% |
Nej jag tycker inte alls att det är något som påverkar alls |
14 | 70.00% |
Flervalsomröstning. Antal röster: 20. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Erfarenhets insamling
Hej Allihop!
jag skulle vilja veta om det bara är jag som tycker det är ööööööken att klippa hack!? ![]() ![]() snäääälla berätta för mig!!! Hur jag kommer över min hackfobi!!! finns det inget verktyg som fixar det? sen undrar jag en sak till... gör man bredare hack när det är en större sömsmån, tjockare tyg? eller ser hacken alltid likasamma ut?? glad vår annars på er!! omröstningen är nog lite knasig speciellt på den som säger nej.. jag menar försås att det inte är något man påverkas av alls Senast redigerad av Samigabriell den 2010-04-18 klockan 10:54. Anledning: förtydligande för omröstningen |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:54.