Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Allmänt forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2010-03-24, 09:58   #1
amatören amatören är inte uppkopplad

Lightbulb Träffpunk för Sysidan på mässan i Malmö 2010

Hej

Läste om fjolårets försök med orange knapp som igenkänningstecken. Bra idé men svårt att hålla utkik efter orange knappar samtidigt som man tittar på utställarnas varor.

Nu kommer jag med en ännu sämre idé, kanske . Jag har varit i kontakt med Agneta Neumann som är ansvarig för mässan, och frågat om vi får göra en träffpunkt för Sysidans medlemmar. Det är helt OK. I foajén direkt innanför kassan.

Min tanke är då, att någon/några av oss som skall dit, och som har lust att ta tag i det, gör så här:
  • Vi bestämmer en eller ett par tidpunkter och ansvariga, här på forumet, för varje dag som någon vill hålla i det, då vi kan träffas i foajén direkt innanför kassorna. Lämpligen mitt på dagen ex. 12.00 och 14.00 (eller när det passar er), då har kanske de flesta kommit till mässan, och kan komma till träffpunkten om de vill.
  • De som åtar sig att hålla i någon av träffarna, får skriva SYSIDAN på ett A4 papper eller större. Detta får man sedan lämpligen hänga runt halsen eller hålla upp så att det syns ordentligt, när man står på samlingsplatsen.
  • Man ansvarar för sin träff i 15 minuter, efter detta är det upp till var och en att engagera sig själv i träffen. Gäller även om det inte har kommit någon till träffen, då går man bara därifrån efter 15 minuter, annars kan man ju vänta hur länge som helst.

Är detta något som ni tycker verkar vettigt? I så fall lägg in om och när du kan tänka dig att ansvara för en träff. Det är ju faktiskt inte så omständigt. Bara ett papper/plakat med SYSIDAN, tydligt på, en bit snöre och en kvart av din tid . Det kan generera nya trevliga bekantskaper .

Du som gärna vill komma till någon av träffarna, men inte vill hålla i en, lägg en liten rad om vilken dag du kommer att vara på mässan, ändå, kan vara kul att veta.

Hoppas att detta inte blir helt nerröstat .
amatören är inte uppkopplad   Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:12.