![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Jag måste vara dum...
Hej!!
Fick ett ryck i kväll och tänkte börja provsy en liten aftonväska som jag hittat mönster till på den här länkenhttp://www.kwiksew.com/Projects/P500...rse.lo-res.pdf Nu blir jag bara vansinnig, för jag fattar liksom inte hur jag ska gå till väga!! Hade bara lite rest-tyger, inget märkvärdigt, inget magnetspänne och inte heller något band att kanta med, tänkte som sagt bara leka lite. När jag kommer till punkt 4 så är det solklart, vad jag ska göra med framsidan av väskan, men sen... 5 och 6.... Ska jag, eftersom jag inte ska sy på ett band (eller vad det nu heter ![]() Och sedan då??!! Näe, jag inser att man inte ska prova på något man aldrig gjort när man är dö-trött.. Blä, vad less jag blir!! Anci -endumen |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:34.