![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Har försökt på alla sätt att få igång 3D embroidery studio i min nya laptop (med Windoxs XP), utan att lyckas. Ska försöka beskriva mina problem:
Dongeln fungerar i min gamla stationära dator. Då jag (efter att ha installerat 3Dembroidery studio) satte i den i nya laptopen kom det upp att filen aksusb.sys behövdes. Den kopierade jag från den gamla stationära datorn och då sa windows att maskinvaran har installerats korrekt på laptopen. Men när jag startar 3Dembroidery kommer följande felmeddelande: HASP Device Driver not installed (-100). När jag försöker aktivera dongeln i 3D configure kommer följande felmeddelande: Dongle not found or corrupted. Cannot continue. Dongeln fungeradr fortfarande i den gamla datorn, så den kan ju knappast vara trasig. Någon som har tips vad jag kan göra? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:37.