![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej alla.
Jag har presic köpt en ny dator och upptäcker att mitt gamla brodyprogram (Pfaff vip) inte funkar med windows 7. SÅ nu har jag börjat tänka på att skaffa embird istället, verkar enklare och bredare på något sätt, Har jag rätt? Är det billigare? Min fråga är nu. Jag har en pfaff 2124 med smartcard station för att läsa in brodyren på kort. Kan jag använda den med embird? eller måste jag lägga in broderierna i Fileassistent och sen ta ner på kortet. Var inne på embird och läste lite och då står det något om Ultimate box. Måste jag köpa en sådan? och fungerar mitt kort i den? Det står också att embirdprogrammen är 32-bits applications, men windows 7 är ju 64-bit. funkar det? Nu har jag ställt massa knäppa frågor, hoppas någon vet, men ni brukar ju vara experter på detta ![]() Ha det ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:02.