![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |




![]() |
#17 |
Medlem sedan: feb 2004
Inlägg: 96
|
Ingen kritik mot min återförsäljare
Jag vill poängtera att jag inte har någon kritik mot min
återförsäljare i Västerås. Det är Husqvarna jag är sur på. Jag har talat med reparatören idag och det är tydligen så att delar som slits inte omfattas av garantin. Jag syr väldigt mycket och han föreslog att jag skulle serva maskinen ca 1 gång/halvår. Då blir det en väldigt dyr maskin. Att jag köpte min SE var att jag var väldigt nöjd med min Plantium men tyckte att det skulle vara bekvämt att ha en maskin med litet mer finesser. Plantium hade jag i 5 år utan några som helst problem. Hade den aldrig på service under den tiden heller. Som sagt ingen skugga ska falla på min återförsäljare Mona i Västerås. Nu får denna "tråd" vara utagerad. Maggan i Eskilstuna |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:44.