![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Nu har jag haft min Designer SE iväglämnad för reparation i
en månad. I butiken i Västerås där jag köpte den sade de att det skulle ta en vecka. Jag har ringt varje vecka och hört hur långt det har avancerat. Som svar får jag att de som reparerar har utbildning på några nya overlook-maskiner. Ska man inte reparera de masiner man redan sålt tycker jag. Maskinen var ju inte precis gratis så jag tycker att man skulle kunna förvänta sig bättre service. Hur långt ska man vänta innan det kanske är rätt att kontakta Sverker så att fler får se hur illa det är med servicen?!! Jag hade utställning på en julmarknad i helgen och hade inte alls så mycket julpynt jag hade tänkt att sälja. Jag är mycket besviken. Vad tycker ni kära "kollegor" här på sysidan. Hälsningar från Maggan i Eskilstuna ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:53.