![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Nu är jag igång igen!!
Med nya kockofrågor, jag känner mig verkligen blåst och på ett sätt fattar jag inte varför jag promt ska välja en hobby där jag bevisligen är helt lost. Nåväl det blir fint till sist och jag älskar att sy, men det här med datorkopplingen och att förstå alla olika maskiner och program är inte min grej.
Jag har nu installerat Organizer. Sen förljde det med en skiva med massor av broderier så jag tjongade in dem i datorn också. Sen trodde jag att jag skulle kunna sitta och sortera dem i Organizer för det heter ju så,men de ligger där de ligger i en fil. Och organizer i en annan! Thats it liksom... Hur ska jag få in mina broderier i programmet, jag tänkte börja med dem på cdn och sen föra in från programkorten som hör till de andra broderierna jag har.?? Om någon vill komma hit och hjälpa mig är den hjärtligt Välkommen, jag kan rida in en häst eller bedriva familjeterapi i utbyte. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:34.