![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Jag har i många år tänkt starta ett eget klädesmärke men fortfarande inte kommit på ett bra namn som jag ska ha. Det har även kommit upp många saker där i mellan. Jag glömde säga att det inte bara är läder jag kommer tillverka utan också accessoarer, smycken och så ska jag göra dreads på folk som vill ha det. Så något som passar till allt det. =O)
Men nu undrar jag om ni vill hjälpa mig att komma på ett bra namn till mitt märke? Alla idéer är tll hjälp! =) Jag vill ha ett namn på ett ord som antingen är på engelska eler svenska. Namnet ska gärna passa alla klädesstilar jag ska sy som är: ungdomskläder i dom här blandade stilarna synth, goth, rock, cyber, rave, hippie, bohem, medeltid. Eller bara vara ett vakcert namn som är lätt att minnas och uttala och stava till. Hjälp mig...nu har jag grubblat på företagsnamn allt för länge. På min hmesida kommer det vara mycket natur, träd och sånt. Kanske nåt namn som passar det? Kom med idéer! =O) Eftersom jag har prblem med axlarna så kan jag inte sy så mycket men gillar att designa och konstruera mönster till kläder så i början kommer jag bara sy upp så mycket kläder jag orkar och lägga ut på min hemsida eftersom. Men hoppas på att hitta någon likasinnad som går att lita på som man kan starta upp tillsammans med som gillar att sy upp kläder. ![]() Så registrering av namnet, är det nåt att tänka på om man bara kommer börja med hobbyverksamhet? Kan ju i för sig vara bra om man inte vill att någon annan ska registrera det namnet innan jag hunnit göra det och folk lärt sig det och så. Som sagt alla svar är bra. Tack på förhand! Senast redigerad av Hellebelle den 2005-08-02 klockan 20:20. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:52.