![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Bara frustrera av mig lite.... EMBIRD
ASCH!
försökte spara lite från maskinen till Embird, men se det gick då inte (Brother innov-is 900) får väl ta och skaffa ett tomt minneskort då... Ville göra en brodyr med lite text och en enkel enkel bild (allt i samma färg) som går in på min maxyta 10x10cm men se det gick INTE har inte hittat någon funktion för radbyte i själva maskinen - så då måste jag i så fall sitta och mäta in texten för att passa in det på plagget - flytta varje ord så att det hamnar på rätt ställe. Trodde att jag kunde spara varje ord för sig i maskinen, och sedan öppna alla filerna i EMBIRD och slå ihop dem till en enda som går in i brodyrytan. Men jag kan alltså inte spara UT bilder FRÅN manskinen till datorn. Öppnar jag symaskinen via USB-kabeln så säger datorn att F: är tom..... Är det så även när jag registrerat min EMBIRD-kopia eller är det för att jag har en oregistrerad kopia? (ja jag vet, jag skulle ju registrera, men det kommer andra utgifter mellan heeeela tiden. Snart är det lön, DÅ banne mig...) Kommer det funera att "läsa" maskinen från datorn via USB när jag registrerat men EMBIRD kopia eller måste jag ändå köpa ett tomt minneskort? TACK för hjälpen! /anna(-panna virrpanna) |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:52.