![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Vilken maskin är bäst på det?
Jag ska skaffa mig en Brother NV-900 - kommer inte göra några stora saker, utan är mest ute efter att kunna sätta mindre logga eller någon enklare text, men ändå fint broderat. Kan man fixa lika mycket eget till alla fabrikat av symaskiner eller är det stor skillnad mellan märkena? Jag begriper ju att jag måste skaffa mig minnsekort till maskinen och programmet kostar nästan 3.000kr i Lite-version (men uppgraderingen till fullversion kan man köpa för mindre än så från USA, kostar väl 6-7000kr i sverige) Jag vill kunna göra min egen logotype att sy direkt på plagget, i stället för att tex ha en etikett, men börjar tro att kostnaden blir jättedyr!! Någon av er som har Brother och kan svara på hur mycket man kan göra, och tom vad skillnaden är mot andra billigare brodyrmaskiner? TACK för hjälp!! /Anna |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:36.