![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#7 |
|
Min första t-shirt: en katastrof
Tur att man började på en "strunt"tshirt....
1.Strykte fast totally stable, och solvy över, det blev ändå bubbligt. Varför? 2.Nånting hade blivit fel i stygnsättning, så den ville brodera hela det ena gula benet svart istället för bara konturen, före d gula. Så jag stoppade och hoppade över d benet. Kollade i stygnsättningen, fixade o kopierade bara konturen till maskinen. Syr om konturen perfekt. Va ja e bra tänkte jag. Då såg jag att jag sytt fast en bit av t-shirtens nederdel på baksidan!!! Snittar loss med en pincett o ska börja om. Då blir benet på fel ställe! Naturligtvis har ja inte tagit tröjan ur ramen, och magkonturen hamnade rätt, fattar nada. Måste va för att ja stängde av maskinen mellan? Vad har jag lärt mig? På ettan svarar jag: kanske inte så täta stygn? På tvåan svarar jag: Kolla igenom om det finns några gömda stygn under först, och håll FÖR BÖVELEN KOLL på t-shirten!!!! Eller? ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:09.