![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tyg till soffa å fåtölj?
Hej på er!
Jag heter Malin, är alldeles ny på forumet och har en liten fråga. Jag håller på och ska sy överdrag till mina sittmöbler i vardagsrummet och funderar lite på vilka tyger man kan använda. "Måste" man använda möbeltyger eller går det bra med t.ex. indiskt bomull, som jag såg nån hade skrivit om? Skulle villja göra ett ärt-/lime-grönt överdrag till soffan nämligen, men det verkar vara ganska svårt att få tag på ett möbeltyg i den färgen.. Såg att de har "ottoman"-tyg på "fyndtorget" hos stoff och stil. Samma namn finns ju på en möbel vilket då får mig att fundera om även *det* går att använda? (har själv ingen aning om vad "ottomantyg" är så jag måste ju fråga) Hoppas att någon kan ge mig lite tips. ![]() Tackar på förhand! /Malin |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:12.