![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#12 |
|
Att maskinen säger att tråden är av utan att den är det beror ofta på att den drar ner för mycket tråd så att tråden blir slapp och då tolkar maskinen det som att den är av. prova att dra upp tråden igen och starta om. ibland kan man behöva dra tråden runt något för att den ska bli spänd. Jag har märkt det fenomenet på framförallt stora rullar som är nya. min påstår också oftast att tråden är av just när undertråden tar slut, för min känner inte heller av undertråden.Precis som Monica säger så hör jag också när tråden är på väg att ta slut.jag hör även om en tråd är på väg att trassla eller brista. Jag kan nog "Nisses" alla olika ljud vid det här laget efter att ha levt med honom i 9 år.
|
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:58.