![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Beställa undertråd
Jag har haft problem med undertråden.
Köpte en rulle ( 10 000 m storlek 120 gunold) och har alltså spolat själv, men det har varit ett himla krångel med att den syns på rätsidan... Nu fick jag till slut tipset om att det kunde vara undertråden, och efter att ha testat övertråd som undertråd och det gick kalasbra är jag bevisad. Fick av en vän 3 färdigspolade rullar, även de har fungerat problemfritt. Nu ska jag till och beställa undertråd, men vill ha lite tips på bra och billiga ställen. Inte E-bay eller tradera då jag varken har visakort eller paypal. Jag blev även tipsad om att använda overlocktråd, har sökt men inte hittat så mycket, och där jag hittat står det ingen info om grovlek ? Någon som har bra tips ? ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:23.