![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
är det verkligen möjligt
oj sitter här med magen full av mat o bordet dignar av klappar.
surfar lite medan gubben hämtar folk. och hamnade på en fantastisk brodyr sida!! men till problemet alla bilder är grafiska bara, och 17 vet man då hur brodyrkvaliteten är.. jag har visserligen skrivit o frågat men ni vet hur det är över helgerna o jag är nu sådan att jag vill NU!! därför är det någon av er som handlat från dessa tidigare??? http://digitalembroiderypatterns.com/Fantasy.html jag som älskar fantasy fick ju ett gott lyst mäte men hur många stygn är det inte??? de har många ute på ebay nu.. nån som vet nåt??? hoppas ni alla fortsätter o ha en god jul, min känns som den är lite fööör god, tur jag redan rullar annars hade det varit ett styvt jobb att vältra min stinna buk i säng i kväll |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:50.