Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi

Notiser

 
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2007-06-18, 20:43   #27
karina61 karina61 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2003
Inlägg: 57
Hu hör ni hur jag gråter, min kära maskin gick sönder igen...Samma fel som förut..
Den har gått sönder 3 gånger på 6 månader..
Ringer min försäljare och får höra att han har semester..
Kontaktar då Brothers huvudkontor för att bara tala om att jag är riktigt ledsen..När han får höra att det är samma fel tredje gången så säger han bara att jag skickar upp en demomaskin till dej, så får jag skicka min maskin till honom..Så ska vi nog komma överens när vi får kolla din maskin...
Så nu känner jag mej så nöjd, just att jag får låna en maskin i väntan på att de kollar min..Just för att jag broderar normalt med min maskin..
Tänk om jag hade ringt företaget första gången den gick sönder då hade de skickat en lånemaskin till mej..
Min maskin måste ju vara måste ju vara en måndags exemplar...
Men efter regn kommer alltid sol..
Kram Karina61
karina61 är inte uppkopplad   Svara med citat
 

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons