![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Hjälp med projektarbete?
Nu är det som såhär att jag ska välja projektarbete. Jag går samhällsprogrammet men skulle gärna vilja sy något.
Jag funderar på att göra en historisk uppsättning, i 1800-talsstil. Korsett och mamelucker och turnyr och hela köret isåfall. Men hur svårt är det egentligen att sy något i den stilen? Jag har en del vana, men inte så jättemycket. Och hur mycket skulle det kosta? Annars så skulle jag kanske vilja göra en liten kollektion. För det finns chans att någon annan på skolan ska anordna en modevisning, och då kan jag visa upp mina kläder där mina vänner är modeller. Detta vore kanske enklare att göra, och billigare för jag har massor av tyger jag har köpt på second hand. Men desto svårare är det att få en kollektion förknippat med samhällsprogrammet. Hoppas någon kan komma med något tips, tack på förhand!! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:58.