![]()  | 

| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... | 
 Bevakningar   
 Inställningar   
 Sök i forum   
 Forumregler  | 		

| 
		#4 | 
| 

| 

Det finns en hel del som min återförsäljare kallar för sk "fulevara" som är betydligt billigare än husqvarnas stygnsättningprogram & ändå lagligt.. Sök bara runt på nätet så hittar man både det ena & det andra.^^ 

edit// ..förresten så finns det mesta man vill ha gratis på nätet, fråm folk som helt frivilligt ger bort det. Allt otöver storbildsfält i fyrfärg är relativt jobbigt att styngsätta snyggt för dwen relativt ovane (jag, då....) Freembroderystuff.com har dock en underbar (LAGLIG!!!!!!!) shareware med tre gratisfonter, som funkar finfint & inte alls tar mkt plats på datorn. Påminer om Windows i navigeringen med, så man behöver med nöd & näppe skumma igenom de lika grartis instruktioenrna i PDFformat. Lycka till! Jag har mkt nöje med detta!(typ: brodera trosbakdel som säger: BAD Ass!!!) hihi... Senast redigerad av hansen den 2007-03-03 klockan 23:28.  | 
| 
		 | 

| 
		«
			Föregående ämne
			|
			Nästa ämne
		»

| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | 
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet | 

| 

| 
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:51.

Trådad visning