Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Allmänt forum

Notiser

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2007-01-10, 11:14   #1
Tripteaser Tripteaser är inte uppkopplad

Lägenhetslös..

Håller på att bli vansinnig.. Har gjort ngt så korkat så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. :S

Jag o min sambo har kommit överens om att flytta till Kristianstad.. (Han kommer därifrån, jag e ifrån Göteborg..) Och i vilket fall som helst så har han praktik inne i sin utbildning... 2e april börjar den perioden då han har praktik.. Och praktikplats e fixad, mend stor möjlighet till fortsatt anställningn efter examen.. Vilket e jättebra!

Grejen e den att vi har ingen lägenhet där än.. Och vi har sagt upp den vi har här i Åryd, utanför Växjö nu.. :S

Den 31e mars "går våran lägenhet ut".. Visst, kan vara ett tag kvar tills dess.. Och vi söker lägenhet på säkert tio olika sidor.. Men tänk om.. :S

I början va jag säker på att de skulle lösa sig.. De e jag inte längre.. :S Legat sömnlös i natt.. Gråter hur lätt som helst.. Kommer bryta ihop, mer, när som helst typ.. :S

Av alla dumma situationer jag försatt mig i under hela mitt långa 21 åriga liv, så e denna nog den mest idiotiska.. :S
Tripteaser är inte uppkopplad   Svara med citat

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:15.