![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Funderingar kring erfarenhet, bakgrund & framtid?
På den här sidan finns det en enorm kunskapsbank som baseras på utbildningar, erfarenheter och utmaningar mm. Ni syr som yrke, extraknäck eller som hobby.
Det finns också väldigt många som skriver om att deras dröm är att starta eget. Själv befinner jag mig i någon slags twillight-zon och vet inte så mycket om vad jag vill och vad det finns för möjligheter. Jag undrar nu om ni skulle kunna svara på: Vad har varit mest betydelsefullt för er för att nå dit ni vill (utbildning, erfarenheter etc) Vad skulle ni ha kunnat vara utan/inte kunnat vara utan? Vilken typ av bakgrund (utbildning, erfarenhet etc) skulle ni rekommendera andra och vad skulle ni INTE rekommendera? Upplever ni att det finns en "mättnad" inom något område, vilket/vilka? Om ni fick börja om från början - vad skulle ni göra då? Stora frågor kanske, men jag skulle vara väldigt tacksam om ni ville dela med er! :-) ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:24.