![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#11 |
|
jag håller med, bokstaven E ser verkligen konstig ut, jag har studerat stygnen i datorn och faktiskt dom ser lite lustiga ut i datorn med.Jag har en annan disneyfont köpt från ett annat ställe ska testa den i veckan. Men då måste jag nog förstora den lite, eller så letar jag upp ytterligare en på nätet, ska också som du skriver testa maskinens inbyggda fonter.
.. men det var ändå en liten lättnad att höra att du tycker att jag är på rätt väg. Jag ändrade trådspänningen från 2,6 till 2 efter att ha provat en massa olika o kom fram till att den var bäst, jag har inte provat högre värde än 2,6 eftersom jag misstänkte att den broderade för hårt för det tjocka tyget. Sen har jag funderat på om det skulle vara smartare att brodera bokstäverna i en annan ordning att typ börja på mitten där det alltid blir bra och sen gå ut åt sidorna... Egentligen är nog just den här fonten lite för svår eftersom den har rätt smala partier, men vad gör man den är ju bara sååå snygg |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:37.