![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Vad gör jag för fel?
Jag har ett tyg, det är som jeans men det är lite lätt stretch också. Jag lånade grannens maskin (dock utan instruktionsbok) och provade men det trasslar sig så innerligt.
På ovansidan ser det någorlunda jämnt ut men på undersidan blir det som en hög av rak tråd. Ibland blir det såna här, och ibland fastnar tyget strax under metallbrickan under pressarfoten (ni får ha överseende med att jag inte vet benämningen på alla delar). Min teori, som i övrigt inte alls behöver tas som expertutläggande, är att tråden är för tjock eller att det är något särskilt med tyget. Ska inte en normal maskin kunna ta lite tjockare tråd eller sånt här tyg? Vet någon vad det hela beror på och om det går att lösa på ett enkelt sätt? Info om tråden, om nödvändigt: Gutermann, ca 02776, M782, 100M Info om maskinen: husqvarna viking emma Senast redigerad av Filip den 2012-04-25 klockan 11:25. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:36.