Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Allmänt forum

Notiser

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2012-01-03, 12:36   #1
Samigabriell Samigabriell är inte uppkopplad

Unhappy torkränder på linnetyg HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP

Mitt strykjärnn dödde och spydde ur sig allt sitt vatten i dödsögonblicket... jag iväg för köpa ett nytt.. sys inte så mycket om man inget sådant har... inte ens när det bara handlar om gardinlängder. Dagen efter så skulle jag slutinspektera och stryka en sista gång... då ser jag det... gulbruna ränder.... Det är troligen så att vattnet som kom ut sögs ner i strykbordet som då tygerna låg på.... och det var ju bara de understa som dreuckit. därför såg jag det inte innan dess... så alla veckband och allt vart klart.

jag har försökt att blöta upp det igen... och på ett par har det blivit nästan helt bra men på en del ser det bara ut som om det flyttat på sig. fast jag vet inte.... jag strök torrt med torrt järn.

Det är ett tunnare lintyg... benvitt med gelst utplacerade blommor... så det syns ju en hel del. uppdragsgivaren hade aldrig sett något liknande... (inte jag heller... och har jag så har jag ju tvättat det helt sonika)så ja jag sitter rejält i klistret man kan ju inte tvätta dem för då ser de inte lika ut som de resterande 20.. och de ser inte nya ut och det gör de visserligen inte nu heller. JAg skulle alltså göra ett försök att få bort det... bestämde vi. annars blir det inte så kul... det är ett dyrt tyg och det sista som finns på rullen... för att göra saker mer komplicerad--------- så är det även slut hos tillverkaren... vad är oddsen för det?

hoppas verkligen att det finns något trick som någon sitter på....

Det är verkligen troll i den här omgången.... jag har fått delas som varit felmätta och fått trixa en hel del för att få ihop måtten... osv och nu detta
Samigabriell är inte uppkopplad   Svara med citat

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:17.