![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Vill be om hjälp.
Vart vänder jag mig om jag vill ha ett mönster som påminner om det man kan se indiska kvinnor gå klädda i. Jag drar storlek 54,(stort alltså) 78 år, vill inte gå med bara ben då jag använder stödstrumpor. Såg igår en kvinna som kunde vara från Indien, med byxor som var lättsamma inte satt åt, över det en klänning med flera långa sprund, hon hade en lång scarf så jag kunde inte se hur det var skuren upptill. Jag har "snurrat" runt på nätet, men inte funnit något, vill helst ha en svensk sida om jag ska inhandla mönster. Jag vet att ni här på Sysidan är jätteduktiga med fantasi och kunnighet, så jag hoppas att någon vet och känner till, Jag tycker att den typen av kläder skulle passa mig bra nu på ålderns höst. Modellen såg enkel ut att sy, men jag kan inte sy något utan mönster. Håller tummarna kanske någon kan hjälpa mig. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:04.