![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Bra tygsax?
Hej!
Hittills har jag hankat mig fram med en billig tygsax som funkar så där. Men nu står jag inte ut längre (har dessutom lyckats klippa i en nål häromdagen). Jag tänkte köpa mig en ny sax och är beredd att lägga lite mer pengar (kanske 300-400?) på att få en riktigt bra sax. När jag ändå är igång tänkte jag nog köpa mig en lite mindre spetsig sax också (typ brodersax) för att kunna klippa rent riktigt nära och på pilliga småsaker. Så det jag undrar är helt enkelt - vilka saxar bör jag titta på? Märken? Leverantörer? Vad tycker ni är en lagom summa för en tygsax till en som syr lite för husbruk, men inte jättemycket? När ni ändå är igång så får ni gärna dela med er av bra skötselråd också. Självkklart vet jag att man inte ska klippa i annat än textilier med sin tygsax.. men är det något mer man ska tänka på? Undrar Ilsefin |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:16.