![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Alla avsnitt repriseras i TV3 två eller tre gånger. Lördag bl a samt under veckan. Kolla i något TV-tidning så ser du när. Förväxla dock inte med reprisen av de gamla programmen. De går vardagar mellan 16.00-17.00 och i repris på morgonen. Jag njuter av detta program. Det är så fantastiskt roligt. Vore även kul att få lite mera detalj inspelning av dessa program. Så att jag kan följa arbetsprocessen för ett visst plagg. Är det någon som har testat att sätta band på provdockan och sedan skrädda efter dem o sy ihop kläderna? Det borde funka tycker jag. Jag har provdockor av typ Diana (de var de ända son fanns i handeln då). Kanske skulle jag försöka få tag i tunna kard- borreband och använda dem.Har du sett några sådana band? Är det någon som vet för oj vad det skulle spara tid om det var möjligt. Jag har fått lära mig att rita och konstruera utifrån ett basmönster. Det tar lång tid och ibland har jag varit tvungen att rita om delar av mönstret flera gånger för att då dit jag vill. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:51.