![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
I valet och kvalet betr symaskinsbyte
Hej!
Har tittat litet suget på Husqvarnas nya Diamond. Vad jag kan se är den väldigt lik Designer SE, limit edition. Själv har jag en Plantium Plus. Har någon av er erfarenhet av Designer Se och vad är priset på denna? Hälsningar Maggan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Her i Norge har vi ikke fått den ennå, men prisen blir ca 48 000 Nkr.
Vet noen om hvor langt rentefritt lån Husqvarna gir i Sverige? I USA var det 48 mnd, og i Norge 12 mnd. Syns det er dårlig gjort at vi skal ha dårligere tilbud enn USA. ![]() Jeg skal nok kjøpe den. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Den stora skillnaden mellan designer SE och Diamond är bågstorlekarna. På SE är dom 15 cm breda och på Diamond 20 cm. Sedan finns det en båge till Diamond som är 36x35 cm som tillbehör.
Jag har haft SE i 3 år och den har varit väldigt bra både att sy och brodera med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jeg har Designer 1, med diskettstasjon.
Er veldig glad i den, men å få større rammer er viktig for meg.Kommer likevel å beholde min Designer. Har en Orchide(1250) som jeg skal selge. Er det ingen der ute som kan svare på spørsmåla mine? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
När jag köpte min designer 1 så var det på 36 mån tror jag, räntefritt.
Men du kanske kan ringa en affär i Sverige och fråga? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ja, hvis jeg ikke får svar her,så skal jeg sjekke med svensk forhandler.
En ting har vi bedre enn Sverige - vi har 5 års garanti. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Det är nog lite olika när det gäller räntefritt jag fick bara 24 mån
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:58.