![]()  | 

| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... | 
 Bevakningar   
 Inställningar   
 Sök i forum   
 Forumregler  

| 
	|||||||
![]()  | 

| 
		 | 
	Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ | 
| 		

| 
		#1 | 
| 

| 

ja, precis som rubriken säger skulle jag vilja hitta tyg med leopardmönster, till kläder, så helst lite stretch, nån som kan hjälpa mig? 

| 
| 
		 | 

| 
| 		

| 
		#2 | 
| 

| 

Gittes Tygkälla har ett leopardtyg http://www.gittes.se/butikmode.html 

det är nästan längst ner på sidan, så ge inte upp halvvägs.   Velbour står det, jag har ingen aning om hur pass stretchigt det är, men det är 100% polyester iallafall. Du kan ju ringa eller maila och fråga. Ev är det som kort päls.... Vet inte om Stoff och Stil har, men de har bla zebra-mönstrat (det har jag köpt, det är som kort päls så det här kan ju vara nåt liknande).  | 
| 
		 | 

| 
| 		

| 
		#3 | 
| 

| 

Jag handlade i somras på Tygverket, St Paulsgatan på Söder i Sthlm. Då hade de jersey i olika djurmönster, men vet inte om de har ngt nu! 

Jag som är galen i olika djurmönstrade tyger köper alltid när jag hittar något, sen får de ligga och vänta i min hylla! Ofta är det bara leta, leta, leta och rätt vad det är hittar man det man söker - även om det kan ta tid! Både Dollys på Norrtullgatan och Tygvaruhuset i Sickla (och Veddesta?)har en del stuvar, bland såna kan man ibland fynda leoparder... Lycka Till /M  | 
| 
		 | 

| 
![]()  | 

«
			Föregående ämne
			|
			Nästa ämne
		»

| 

| 
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:29.

Velbour står det, jag har ingen aning om hur pass stretchigt det är, men det är 100% polyester iallafall. 
 Linjär visning