Jag vill hitta leopard tyg, men vart?
ja, precis som rubriken säger skulle jag vilja hitta tyg med leopardmönster, till kläder, så helst lite stretch, nån som kan hjälpa mig?
|
Gittes Tygkälla har ett leopardtyg http://www.gittes.se/butikmode.html
det är nästan längst ner på sidan, så ge inte upp halvvägs. :) Velbour står det, jag har ingen aning om hur pass stretchigt det är, men det är 100% polyester iallafall. Du kan ju ringa eller maila och fråga. Ev är det som kort päls.... Vet inte om Stoff och Stil har, men de har bla zebra-mönstrat (det har jag köpt, det är som kort päls så det här kan ju vara nåt liknande). |
Jag handlade i somras på Tygverket, St Paulsgatan på Söder i Sthlm. Då hade de jersey i olika djurmönster, men vet inte om de har ngt nu!
Jag som är galen i olika djurmönstrade tyger köper alltid när jag hittar något, sen får de ligga och vänta i min hylla! Ofta är det bara leta, leta, leta och rätt vad det är hittar man det man söker - även om det kan ta tid! Både Dollys på Norrtullgatan och Tygvaruhuset i Sickla (och Veddesta?)har en del stuvar, bland såna kan man ibland fynda leoparder... Lycka Till /M |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:18. |