![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Här kommer en dålig och en bättre bild på en av "våra" igelkottar. Svansen anas även på den klara bilden! På den tredje har han tagit en vilopaus i middagen. Nu ger vi dem inte så mycket mat, det ser ju lite osunt ut, eller hur!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Funkade inte
Försökte få in en bild men det gick inte, provar igen annars, om någon mot förmodan skulle vara intersserad av en igelkotte bild så mailar jag gärna!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ok!
För er som är intresserade, suddig men skönjbar!
En till eller två! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Alldeles proppmätt!
"-Vaddå, papparatsi! Fota ni, jag ligger kvar!"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Vad har det här med sömnad att göra?
Flytta till Fritt forum, kanske? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
vilka härliga foton! De har väl bara en liten svansstump på bilderna är det mer en lång svans med en liten tofs på slutet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Fina kottar du har fotat.
Bilden som jag hade så var det betydligt längre svans, såg ut som en trollsvans. / Ingrid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
här kommer bilden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Vilka jättegulliga kottar. Jag vill också ha små kottisar, fast jag vet inte hur de går ihop med mina 5(!) sköldpaddor.
Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Jag var så inne på att allmänt forum kunde vara vad som helst och då jag gärna ville visa "våra kottar" så blev det så i hastigheten! Ursäkta! Jag vet inte om jag kan flytta allt nu annars får jag väl bara ta bort allt! Men kul att se orginalbilden och jag håller med, svansen ska inte vara med! Din är bara så söt, Ingrid! Tack för era kommentarer!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Hej!
Ja, helt fel forum ![]() ![]() Jag hade stygnsatt igelkotten som låg i hängmattan... först med svans, men sedan tog jag bort svansen från stygnsättningen, för jag tyckte inte att igelkottar hade en "trollsvans", jag heller ![]() /Gunilla Senast redigerad av gunnsan den 2008-08-02 klockan 13:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Det hade kanske varit bättre!?
Maskinbroderi, att jag inte tänkte på det! Men tack Gunilla för att vi fick se dina "kottar" med! Vad än orginalteckanaren tänkt på så gillar jag dem bättre utan svans, precis som du och Ingrid! Men kotten själv är ju så söt! Jättekul också att se hur olika det blir med olika färger och stygn! Ni är så duktiga båda två! Mvh René
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:43.