![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tass avtryck
Snälla, är det någon som har ett tass avtryck från en katt???
Har fått en kanon ide (lite stulen, ideen alltså) men saknar avtrycket... Hi hi bus är roligt. Lovar att ni ska få se resultatet på sön. Ska ge bort som present därför kan jag inte visa det innan. TACK alla som hjälpt mig med Garfield ni är guld värda. Kram kram |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vet att det finns en hemsida som har massor av olika tassavtryck helt gratis. Men jag hittar inte den.....grrrr....
Kanske någon annan på sysidan vet vilken jag menar. Det heter iallafall paw prints, googla på det ihop med ordet embroidery - borde funka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Vill bara säga tack för att du tipsade om denna sidan, har inte sett den förut men där fanns ju många söta broderier! Speciellt det lilla tassavtrycket var ju för gulligt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack för tipset.
Vi blev utan internet igår o ända fram till nu precis. Så nu är det bråttom att bli klar tills vi reser imorgon. TACK TACK |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:25.