![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Sömnadstidningar vilka finns?
Ingelise/allt om handarbete
Ottobre Burda finns det fler... hade ju varit bra med en lista? minns att min mamma hade en massa olika när jag var liten för 100 år sedan på 70-talet.... men tyvärr så har man ju inte lagrat den infon i huvudet!!!förutom då Allt om Handarbete som nog fanns redan då??? hon hade den på 80 talet iallafall... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kreativa kvinnor finns ju också
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
New mode och burdas Miss B står i mina hyllor. Det är dock längesedan jag köpte någon av dom, så jag vet inte om dom finns kvar.Ska kika i vår stora tidskrifts butik på måndag, för när jag var där senast så tyckte jag att det fanns en hel uppsjö av sömnads ( och handarbets) tidningar från jordens alla hörn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
låter intressant!!!
kika på och rapportera sedan!!! ;0)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Om man kollar på www.press-stop.se och söker först på Hobby och sedan Handarbete, så finns det ett gäng tidningar där..
Fast i vanlig ordning är det ju mest utländska.. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:50.