![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#31 |
|
ja jag har samma program som dig, men har inte hunnit titta så mycket på skivan, bra att vi är flera som har samma program
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
Pdf med den engelska fullständiga beskrivningen
finns också inne i programmer (man slipper leta rätt på skivan) under Help och sedan Onscreen Manual. /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
Ok Bibbi det har jag missat, då kanske det blir lite lättare. Fast jag är fortfarande lite irriterad på att det inte är på svenska. Skrev igår igen till Bernina fast på en annan mail adress, då får man svar fortare är den som finns på hemsidan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
bernina v5
ÄNTLIGEN har jag lyckats få in V5 i min dator! Många timmar är nerlagda på det. Vi fick ställa om datorn till som den var när den var ny och börja om där. Nu är det bara för mej att börja testa. Kommer säkert behöva mer tips när det är dags att få över mönstren till maskinen. Men det väntar vi med ett tag. Tacvk alla som engagerat sig i mina problem
mvh Gun-Britt |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
Å vad skönt att det äntligen gick, lycka till!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:41.