![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Arbetsbeskrivningar
Hej på er!
Jag har sett att det emellanåt inkommit en del väldigt bra beskrivningar på både det ena och andra, tex grunduppställning på trikåliv, lappteknik och annat. En idé jag fick är att dessa läggs in under fliken artiklar, och kanske i ett mer utskriftsvänligt format, så att man lättare kan hitta dem. Vad tycker ni andra om det förslaget? /Annika |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det är väl en jättebra idé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
låter bra, jag kollade lite på artiklar, det verkar inte som om någon gjort det förut... man skulle visst kontakta dem så fixar de in det man vill visa snyggt.
Kan i alla fall försöka. MVH Ella |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tittade också på artiklar och noterade att där var tomt.
Ytterligare förslag på arbetsbeskrivningar kan ju vara screentryck, som jag vet många frågar efter. Och Alvan, jag fick ju en bra beskrivning på dina fantastiska mössor. Den hade nog fler varit intresserade att del av! Hör av er till admin med era arbetsbeskrivningar. Tänk vilken fantastisk uppslagsbok vi kan komma att få ihop! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Det har ju snackats lite om att få ihop en svensk-engelsk sömnadsordlista, och jag tänkte kanske börja på den (någon får ju göra det!). Den skulle kanske kunna finnas under Artiklar (i alla fall tills en ny flik bildas). Det verkar ju som om det är ganska många som skulle ha nytta av en så´n ordlista - om det är någon som har förslag på ord att ta med, så kan ni väl maila dem till mig (alexandrabrinck@hotmail.com).
Alexandra |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
det finns en svensk-engelsk sömnadsordlista att köpa, kommer inte ihåg precis vad den heter men där finns alla konfektionsord o.s.v. med. Självklart skulle det vara bra med en här också tänkte bara säga det eftersom många frågar.
MVH Ella |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:34.