![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
vill ladda ner zebraögon
hej
Har flera gånger försökt att ladda hem gratis zebraögonen på embroideryonline.com efter registrering men det verkar inte gå.Sweden finns inte med på en lista som dom kallar "Dealer Locator".Kan jag inte få dessa ögon eller har jag missat något?Någon som vet? Cathy |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Har du skapat ett konto hos dom? om inte gör det först, sen lägger du ögonen i korgen och genomför "köp" därefter logga in på kontot och klicka på my downloads.. Var en aning omständigt här.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har ju registrerat mej ,men det är något med att dom inte skickar utanför Usa och då måste man gå en annan väg men där finns inte sverige med som alternativ.Danmark finns!!Dessa ögon är ju så underbara....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej igen!
När du klickar på my doawloads får du filen direkt. Bara att spara i din dator. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
hej igen
hittar ingen "my downloads "knapp. Hur jag än försöker så förstår jag inte vad jag gör för fel.Har du provat att ladda ner? Cathy |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ja det var inga problem.
När du kommer in på startsidan klickar du på my account och loggar in. Väl inne där finns en knapp där det står my doawnloads, klicka där så kommer filen som du sen sparar på din dator. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
nu har jag äntligen hittat rätt,tror jag ,men då jag vill ladda ner så säger den med röda bokstäver ...unable to create zip....?
har ändrat till HUS och även provat med de andra, men samma svar...inga zebraögon...:-( vad är nu felet?Jag är jätte tacksam för att du engagerar dej:-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Det finns en ruta framför namnet på det du vill ladda ner och den måste du sätta ett kryss i, sen går det att ladda ner den
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Äntligen har jag fått mina ögon.....tack så jättemycket för hjälpen.Synd bara att mina egna ögon inte funkar så bra. Cathy
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:24.