![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Läste i kalendern att det ska vara en textilmässa i Malmö 1 sep.
Var i Malmö är mässan? Vad är det för typ av textilmässa? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
mässna i malmö
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Var precis inne och kollade på chokladfabrikens hemsida men där står inte ett smack om någon textilmässa. Inte konstigt att det blir dålig uppslutning när man inte gör mer reklam om sina mässor - synd!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag har sökt på längden och tvären och inte hittat någon enda information om den här textilmässan. Om man bara vetat vem som arrangerar den så hade man iaf haft någon att vända sig till med eventuella frågor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Det är inte chokladfabriken som har den utan "Gregers sy"
http://www.gregersy.se/ men i deras lokaler... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Enligt Gregers så var mässan 2008.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Den är nog inte updaterad....Hans sida!
Han har den varje år! samma plats... för han har utställning och visning av sina maskiner.... plus andra affärer som är där varjer år... 5 - 6 September Symässa på Chokladfabriken/MALMÖ Har färg& form skrivit på sin sida....om 2009! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Någon mer som hört något om denhär mässan? Har mejlat Gregers idag så får vi se om vi kan få reda på lite mer om tider och vilka som är där o.s.v.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Textilmässa i Malmö!
Kolla gärna med GregerSy. 040-6115070
Textilmässan är på Chokladfabriken i Malmö den 5-6 sept, Öppet kl. 10-17 och det är Fri Entré. Symaskiner, tyger, garner, sybehör, handarbeten, pärlor,strykjärn, belysning bl.a., café finns med. Det ska bli kul! ![]() Själv är jag sugen på både att sy och sticka till hösten! Mijann |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Tack för all info, Marie. En fråga föder dock fler - vet du vilka märke (på symaskiner) som Gregers säljer? Skulle ju köpa mig en ny overlock (Husqvarnas s15) men tänkte vänta tills jag varit på mässan för ibland kan dom ha bra priser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Han har bla. janome och pfaff på nya maskiner
vet inte om han har fler märke Bland de begagnade är det blandat |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Jag har aldrig varit på Gregors symässa.
Är den värd att åka på? Jag har drygt 10 mil till Malmö. Det är alltid roligt att få inspiration och kunna handla lite nytt. (Även om man egentligen inte behöver mer utan i stället skulle kunna lägga tid på ett och annat nästan bortglömt UFO!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:08.