![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Olika brodyrer..
Jag skulle vilja ha tag på lite olika brodyrer.
De jag letar efter är: * Gula badankor * Kor söta och knasiga * Nallar tex Mirandha el. andra liknande * Änglar * Bäbisar Nån som vet var jag kan hitta dessa??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ingen som vet nån sida där de finns??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Har du sökt på www,emblibrary.com dom har ju det mesta. Jag handlar mycket från www.smartneedel.com också. Jättehärliga motiv både fyllda brodyr och applikationer. Mirandanallarna tror jag inte säljs längre men dom flesta sidor har ju nallar av något slag så det ska nog inte vara svårt. Bernina har ju också mycket fint av det du söker, även huskvarna. Tjoa till om du vill ha mer hjälp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Äntligen kan jag hjälpa nån annan i det här forumet. jag var inne igår och laddade ner gula badankor. Testa www.embroidery.dk Det kostar 6 dollar för en månad. Bra lättförstålig sida, billigt och bra broderier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ok de sidorna har jag tittat på www.embroidery.dk har jag deras ankor men jag vill ha fler.
Och även på smartneedle har jag tittat men de har ju bara hela collektioner att sälja och jag vill ju bara ha kossorna annars Älskar jag den typen av kor ![]() Ingen som har nå mer tips på de andra sakerna? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Här finns det ankor av olika slag, badankor m.m.
http://www.emblibrary.com/ Klicka på ducks eller rubber ducks i search till vänster. Titta gärna först under "friends and family" där finns olika ankor, änglar m.m. m.m. Den kategorin har 50% rea från och med idag och en vecka framåt. Lycka Till! Senast redigerad av xyzavslutat den 2007-03-21 klockan 15:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Birgitta
sammarbetar du med dom eller är du bara hel såld på dom..
i varje inlägg så nämner du detta företag... lite nyfiken bara |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Hej Annie, ha ha, nej jag samarbetar inte med EMB, men jag kan förstå om det ser så ut.
Det beror bara på att jag i många år har köpt broderier nästan bara från dom och tycker att dom är helt suveräna, både vad gäller pris och kvalitet. Deras reor är också fantastiska tycker jag, har inte sett något liknande någonstans på nätet än. Som alla andra här på sysidan så vill också jag dela med mig av sådant som jag tycker är väldigt bra. Tack för din fråga förresten, nu fick jag tillfälle att tala om varför jag hela tiden "tjatar" om denna sida. Senast redigerad av xyzavslutat den 2007-03-21 klockan 15:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
tack birgitta hittade dock bara 1 som jag gillade på den sidan...
Hur är det med Änglar och bäbisar?? Änglarna jag söker ska var lite åt gamla bokmärkens hållet hoppas ni förstår vad jag söker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Hej Amandha, jag skulle också gärna vilja ha tag på lite mer gammeldags änglar än vad EMB har.
Hoppas någon här kan tipsa... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Tack så mycket, jag har precis tagit hem den.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:01.