![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
#1 |
|
|
Brudkrona
För 37 år sedan gifte jag mig.Då virkade min mamma en brudkrona till mig i mycket tunn silvertråd,Nu ska min dotter gifta sig
och hon ska bära kronan.Men den behöver nog frächas upp och stärkas om,var kan man lämna in den för att få detta gjort?Jag vågar inte själv. Förhoppningsvis ska den gå i arv många generationer.Kemtvätt törs jag inte mig på. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Kemtvätt var annars min första tanke, de är duktiga på sånt. Du kan ju alltid ringa och fråga dem.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Vad synd att jag inte såg det här inlägget när det lades ut! Jag hade kunnat hjälpa dig.
Ta gärna en titt på min webbsida http://www.lottasbrudkronor.se så får du se mina brudkronor och tiaror i silver, guld och andra färger. Vänliga hälsningar Lotta |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:57.

och hon ska bära kronan.Men den behöver nog frächas upp och stärkas om,var kan man lämna in den för att få detta gjort?Jag vågar inte själv. Förhoppningsvis ska den gå i arv många generationer.Kemtvätt törs jag inte mig på.
Linjär visning