![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
byggare bob pippi långstrump mm
Hej igen!
Är det någon som vet om man kan få tag på byggare bob och pippi tex?Såg i sommras att ngn hade broderat det på handdukar och nu vill ju jag givetvis oxså prova det.Eller om ni vet var man kan få tag på några andra serie figurer på nätet?Jag skulle vara mycket tacksam för tips o råd,tack. Häls Susan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Pippi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej ,Tack för tipset.Jag hittade även bamse där.Vet du eller någon annan om man kan konvertera hus till tex pes?För de var i hus filer tror jag,pippi alltså.
Häls Susan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
God morgon
Har du embird så kan du konvertera där.
kram suss annars vet jag inte hur man gör det är så fall om du skickar filerna till mej så jag konvertera om åt dej i kväll sen |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack,det hade varit jätte snällt.Tänk här sitter jag i dubai och får såna fina tips och hjälp av er där hemma.Har du någon emailadress som jag kan skicka dem till?
Häls Susanne(susan) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej,
Jag är alltså inte uppe med tuppen.Jag bor i dubai o det är 3 timmars tids skillnad. häls Susan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Målarböcker.
Jag stygnsätter efter målarböcker.Finns många kända figurer.Bra konturer är det också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Hej
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Bamse och andra seriefigurer
Bamse och många andra seriefigurer är inte tillåtna att lägga ut på nätet. Så var lite försiktiga när ni hänvisar till sådana länkar. Jag gjorde själv en liknande bamsefigur som den hos Tashambra och skrev sedan till Bamseförlaget och bad om lov att få lägga ut den, men det fick jag absolut inte. Däremot fick jag gärna använda den för eget bruk.
Hälsningar Maud www.mauds.se |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:37.