![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
kanske en dum fråga
Hej hopp
Jag har en fråga om någon vet om det finns något stygnsättnings program som man kan köpa över nätet och lada ner hela programet, och sedan är det bara att börja !? Hmm den dom inte frågar får inget veta *skratt* Kram |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Nja, tveksamt. I alla fall inget särskilt lättanvänt. Du kan ladda ner hela Embird och basmodulen har full funktion under demoerioden, men jag tror stygnsättningsbiten har begränsningar så att man inte kan spara sina alster.
Betalar man och registrerar sig kan det allt från ett par timmar till max 2 dygn innan man får sina lösenord (oftast inom ett dygn) för full funktion. (Vet att jag haft annat nerladdat också där det varit fungerande demo, men det har inte varit särskilt bra program. I alla fall inte för mig som vant mig vid att stygnsätta på ett vis, och så ska man tänka om... Jobbigt.... Har man inga förutfattade meningar kanske det funkar bättre...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Här finns inga dumma frågor
![]() Dock ställer jag mig lite frågande till din formulering "...sedan är det bara att börja!?" Embird (ett väldigt bra och prisvärtprogram som du kan läsa mer om om du söker i forumet)kan man ladda ner från nätet och få igång rätt snabbt när man väl får koder för att låsa upp programmet. Så på det viset är det "bara att börja" Sedan så är det inte så "bara" att lära sig stygnsätta men det var kanske inte det du menade? Embird kan du också ladda ner som en demo och testa innan du börjar www.embird.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kanske ska klargöra att jag, precis som Alvan, här till Embird-fansen! Ser att man kan misstolak mitt tidigare svar som att Embird inte är bra! Det är det! Men man kan inte börja stygnsätta och spara "med en gång" utan måste få sina lösenord först.
Och så är det förstås som Alvan säger kanske inte "bara att börja", men det är en annan historia... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
ok
men man kan alltså köpa hela programet över nätet och när man fått alla lösen ord så kan man använda programet och det är då komplett? eller vad?
flera frågor ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Stämmer, programmet är komplett när du beställt och fått koder/lösen.
Värt att veta dock är att man köper Embird i delar beroende på vad man vill med sitt program. Så för att DU ska få ett komplett program så måste du beställa alla de delar DU vill ha. Vilkar delar du behöver för ditt behov kan du nog lista ut om du läser gamla inlägg om Embird. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
kostnad
vad kostar det ?
tack för svaren |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Det beror som sagt på hur många delar du vill ha, kolla gamla inlägg du får troligen svar på alla dina frågor där. Sökfunktionen hittar du under listen med flikar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
oki tack ändå
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:08.