![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Spetsig luva?
Behöver lite Akut hjälp!
Hur gör man bäst en spetsig luva till en tröja? Nån som kan göra en snabb skiss i paint (eller likande) vore jag jätte tacksam. Halsringenen på tröjan är väligt rak och halsringen på tröjan är 34 cm. Är öppen nästan helt, lite utav en bolero modell på tröjan. Nån som kan hjälpa mig?, för närmare beskrvingen utav hur jag tänkt mig (eller bild) adda mig på msn galen_idiot@hotmail.com MvH Maja |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har en skiss på en alvluva i mitt galleri.. under albumet mönster tror jag den ligger! Syr i regel bara alvtröjor..
Har lagt till dig på msn nu ^^ Senast redigerad av Darkweaver den 2006-12-13 klockan 19:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hum... förstod inte riktigt din skiss.
La till dig på msn, hoppas de är OK. Alltid lättare disskutera där ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Har inte tripteaser.com adressen som msn så den kan du ta bort, men har som sagt lagt till dig! ^^ Men lägg upp en bild på tröjan (så klar som den är) så kan jag kanske hjälpa dig lättare?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:26.