![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej
Jag har blivit erbjuden att bjuda på en Janome MC9000 men har ingen aning vad en sån kostar. Kan någon tipsa mig om en en lämplig prisnivå. Kan någon berätta mer om denna maskin vore jag väldigt tacksam. Maria |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Har du kollat www.miasquiltbod.se, hon säljer Janome symaskiner, där kan du kolla prisläget på nya maskiner i alla fall. Ha det bra! Jessica |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej!
Är det MC 9500 du menar så kostar den ca 22 000. Jag är ganska sugen på den maskinen.... Du får väl lägga ett skambud på den. Det hade jag gjort ![]() /Ulrika |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
9000 finns inte längre
Hej!
Janome 9000 finns inte längre. De enda prisuppgifter man kan få är tex på Ebay i USA där det verkar finnas några, i alla fall på beg-marknaden. För att veta något om svenska förhållanden får du nog ringa till en Janomeåterförsäljare. Annika |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:58.