![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Husqvarnas Julkalender
Är det någon mer än jag som inte lyckats registrera sig och därför inte kunnat ladda hem broderierna i julkalendern på husqvarnas hemsida? Jag undrar vad jag gjort för fel. Jag hade gärna velat ha broderierna! Ledsen!! //Malin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
hej
Vilka broderier är det?
tror inte dom har haft så många snöflingor vet jag men har jag missat nött jag har oxå haft problem med deras sida men nu funkar det |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Den här veckan är det ett broderat paket tror jag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej!
Jag har inte heller lyckats logga in mig på deras julkalender trots att jag provat vid flera olika tillfällen. Undrar också vad jag gör för fel. /Pernilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
paket
skall se om jag kan lägga in det här annars får ni skicka mej era mailadresser
kram suss |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Husqvarnas
gift box
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag har mailat till husqvarna och frågar om registreringen men inte fått något svar. Snöflingan hade jag gärna haft!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
hej igen
Har du inte snöflingoran heller ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Nix.. har inte den heller!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
snöflingor
tror inte jag har mer sen har missat några nummer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Kan det vara nåt konstigt med Husqvarnas hemsidor?
Har försökt registrera mitt Resize samt ladda ner Designer 1 version 6.1 utan att lyckas komma in på dessa sidor. Även jag har mailat utan att de brytt sig om att svara! Fler med samma erfarenhet? Barbro |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Slarviga
Vad jag har hört är dom väldigt dåliga på att svara när man skickar ett mail till dom för jag vet fler som har haft samma problem, typ inte kunnat logga in sej!
varför det är så vet jag inte tyvärr! kram suss |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Hej alla besvikna på Husqvarna,
Jag börjar snart känna mig som en kverulant, för jag har nyligen varit väldigt arg efter inköp av Endles hoop (se den diskussionen bredvid)Men jag har tyvärr precis samma erfarenheter som flera stycken ovan. Jag kan inte uppgradera min Designer1 på nätet. Jag kommer inte in i Julkalendern. Jag har ringt till Husqvarna och klagat dom har inte hittat felet. Sista gången jag rinde i förrgår hade någon blivit sjuk som ev skulle kunna svara på frågan,Fast jag tvivlar!!! Jag har för 2 månader sedan också skrivit mail om samma sak.Inget svar. Sist jag ringde fick jag höra att dom skall dra ner på personalen (med jag tror ett 30-tal), vilket naturligtvis inte kommer att förbättra servicen. Jag kan inte utan besvikelse se att Husqvarna inte sköter många viktiga åtaganden och då är det inte så konstigt att personal får gå.Man får verkligen hoppas att Dom byter ut ledningen så att vi Husqvarna ägare får vår service och att som svensk få vara stolt över att ett svenskt företag finns kvar i Sverige |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Husqvarnas websida
Prova att ga in pa den amerikanska sidan, den har jag aldrig haft problem med. www.husqvarnaviking.com/husqvarnaviking.htm
Designer Updates finns pa forsta sidan och det finns aven gratis projekt och broderier under Education. Langst ner pa sidan med Free Designs finns aven tre broderier for Endless Hoopen. Nar det galler Julkalendern sa ar den inte mycket att hanga i granen. ![]() Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Tack Anne för tipset, nu funkade det alldeles utmärkt!!
Hälsningar Barbro |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:57.