![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Burda Plus fashion
Hej,
Är det någon som vet var jag kan få tag i Burda Plus Fashion som enligt Burda 8/06 ska vara ute i handeln? Bor i Stockholm, varit på Press Stop utan lycka. Bodil |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Enligt Interpress http://www.interpress.se/miwell/pl/h...a?i_prkod=0410 så har den funnits ett tag, så det ska nog till att ha tur om du ska hitta någon ute i handeln. Jag fick faktisk senaste numret i postlåda idag. En tradera-"vinst". Det kanske finns fler där. Lycka till! Mia |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej,
Tack för ditt svar. Vílken Burda fick du i brevlådan? Den som du har länk till där är den gamla som kom ut i början av det här året. Det har kommit ut en ny.... om man tittar i Burda 8 i pärmens insida så ser man hur den nya ser ut. Jag fortsätter att leta ![]() Bodil |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Du har så rätt...det var jag som tittade i fel tidning. Men då tror jag att den nya kommer när som helst. Den har hur som helst inte funnits i butikerna ännu. Bara det inte har blivit med den som med Easy Fashion, den ska ju inte komma ut mer än på tyska hädanefter (vad jag förstår), och då kanske den inte ens tas in i Sverige. Men i den senaste Burdan är den avbildad på svenska ju, så jag pratar nog i nattmössan igen.
/Mia |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:47.