![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Hej alla duktiga tjejer o. killar, är det någon som arbetar med art.link för bernina 180?
försöker ladda ned designs från nätet,via bernina, hur får man designs att hamna i art.linkprogrammet, mina går i huvudtaget ej att öppna, extrahera gör jag men sen händer inget, eller så händer det att det säger att det är en ny design och att programvara ej stöds, är den för gammal eller är det meningen att man bara har de designs som fanns på skivan at tillgå. snälla hjälp mig ! annars hamnar detta också i papperskorgen. (som Ni märker helt nybörjare) Hälsn.Mariann |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ditt Artlink behöver kanske uppgraderas. Hittar inte info där jag brukar just nu, men jag ska kolla vidare och kontaktar dig senare idag eller ikväll.
Edit: Har hittat lite mer info nu. Vilken version har du på mjukvaran i din maskin? Version 2 eller 4? Förslk kolla det. Har inte min maskin framför mig nu så jag minna inte hur man kollar, men det står i handledningen. Senast redigerad av Avslutat medlemskap den 2004-12-03 klockan 09:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Nu har jag varit hemma och kollat på min Artista. Du hittar maskinens mjukvaruversion genom att trycka på knappen över den gröna Eco-knappen (en fykant med en pil). Sedan väljer du Service och sedan Version så ska det komma fram.
Är maskinen version 3 behöver Artlink uppgraderas. Uppgradering finns att ladda ner. http://berninasupport.custhelp.com/c...hp?p_faqid=189 Kan du länka till något du försöker öppna så kan jag kolla vilken Artista-version det är sparat i, om det skulle vara det som är problemet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Versionkoll
Har kollat versionen har version V02.08
ska försöka länka om jag nu får till det. Hälsn.Mariann |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag försökte maila dig, men jag fick det i retur tror jag. Kontakat mig gärna!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:35.