![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Lady Valet storlek
Hej!
Jag är sugen på att köpa en provdocka då jag ska sy in min brudklänning i livet. Jag har läst runt i trådarna här och Lady Valet verkar vara den som är absolut bäst. Dock läste jag någon som skrev att den är lite större än måtten anger vilket bekymrar mig lite då den i small anges vara 84 cm i bysten och jag har liten byst. 83 cm utan bh och 85 med lite vadderad bh. Vad är det minsta måttet om man mäter med måttband på bysten? Midjan och höften är inte något problem men just bysten.. Midjan och höften är för breda för att köpa en i extra small (som ju inte Lady Valet verkar finnas i heller) men kanske en annan modell än Lady Valet blir nödvändigt om den är större än måtten anger? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tycker inte lady valet är större än vad det säger i beskrivningen utan måtten stämmer bra. Mätte min nu över bysten, och den var exakt 84cm, minsta måttet inställt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack så jätte mycket! Då ska jag nog köpa en sån. Den verkar både bäst och snyggast. Så hoppas jag att jag kan ha den i många år och att den fungerar bra i storleken. Annars har de nog ganska bra andrahands värde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:24.