![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Gymnasieskolor med textil- och designlinjer?
Hej, jag planerar börja tetxil och design programet till hösten. men jag har inte hittat så månag bra skolor ännu...
Dumt nog har jag inte kommit på förren nu attf råga här. Skolorna ska helst ligga i Skåne, men alla tips är av intresse. Skcika gärna med skolans hemside adress om de har en sådan. Tack på förhand Maja |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Här är en bra sammanställning över Sveriges textil- och designutbildningar på alla nivåer. Bara att bläddra dig fram till gymnasieskolorna och se om du hittar några som verkar intressanta.
http://www.hb.se/material/fpdb/58.pdf |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
jag går just nu på textil och konfektion på jacobsskolan i hässleholm. det är en jättebra linje!
www.jacobsskolan.se tror jag det är. annars kan du ju alltid söka själv. det är just nu många som kommer på studiebesök så det är bara att ringa syon och komma en dag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:27.