![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Loralie design
Har bestämt för mig att jag sett någonstans att man kan köpa Loralie broderi styckevis, hittar inte nu. Är det någon som vet om det finns.
Tänkte beställa en CD som kostar $49 men när dom ska ha $96,34 för att skicka den till Sverige backade jag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har för mig att man kunnat köpa styckevis från Loralie, men jag är inte säker.
Nu ser jag att man inte kan ladda ner en fil när man köpt heller, utan man får köpa en CD. Antagligen har det varit problem med de nedladdade filerna, jag hade det och fick min fil via mail. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej Aina
Så är det nog. Vad jag inte förstår varför det kostar så mycket att skicka worlwide, det är ju runt 600:- |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Konstigt att det ska kosta mer än 40 dollar att skicka en cd-skiva
Det är nästan lika mycket som broderierna kostar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Såg du att du kan välja emellan olika fraktsätt?
96.34 är för UPS expressleverans på 24timmar Vanlig internationell USPS brevfrakt kostar $4.33, men då tar det ju oftast ett tag innan den kommer hit. Vanligaste alternativet är nog USPS Priority Mail Flat rate envelope för 13.95, kommer fram på 6-10 dar, ibland t o m lite snabbare ändå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Nej det såg jag inte, ska genast gå och titta.
Tack så mycket. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:37.